wybierz datę
Listopad
Pt
01
So
02
Nd
03
Pn
04
Wt
05
Śr
06
Cz
07
Pt
08
So
09
Nd
10
Pn
11
Wt
12
Śr
13
Cz
14
Pt
15
So
16
Nd
17
Pn
18
Wt
19
Śr
20
Cz
21
Pt
22
So
23
Nd
24
Pn
25
Wt
26
Śr
27
Cz
28
Pt
29
So
30
zobacz wszystko

Repertuar:

Brak wydarzeń w wybranym dniu
niedziela, 1 grudnia 2024
Latający Potwór Spaghetti
„Farsa religijna” napisana i wyreżyserowana przez Mateusza Pakułę, obsypanego w ubiegłym roku nagrodami za spektakl „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję”.

Bohaterem spektaklu jest Bobby Henderson, założyciel Kościoła Latającego Potwora Spaghetti, który za szerzenie swojej wiary trafia po śmierci do Piekła. „Nie wierzę ani w Boga, ani w Szatana, ani w Mahometa nie wierzę, ani w reinkarnację, w nic, rozumiesz?” – mówi do Szatana.

W swoim najnowszym spektaklu Mateusz Pakuła porusza kwestię obrazy uczuć religijnych i tolerancji wobec wyznawców innych religii i wierzeń niż te dominujące. Podobnie jak w spektaklu „Jak nie zabiłem swojego ojca…” otwarcie krytykuje dogmaty religijne, domagając się świeckiego państwa.

W roli Bobby’ego Hendersona zobaczymy Jana Jurkowskiego, znanego łaźniowej publiczności ze spektakli „Jak nie zabiłem swojego ojca…” oraz „Lem vs. P. K. Dick”. W Szatana wcieli się Szymon Mysłakowski, którego również można zobaczyć w obsadzie „Jak nie zabiłem…”.  

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.
niedziela, 1 grudnia 2024
godz. 19:00
poniedziałek, 2 grudnia 2024
Latający Potwór Spaghetti
„Farsa religijna” napisana i wyreżyserowana przez Mateusza Pakułę, obsypanego w ubiegłym roku nagrodami za spektakl „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję”.

Bohaterem spektaklu jest Bobby Henderson, założyciel Kościoła Latającego Potwora Spaghetti, który za szerzenie swojej wiary trafia po śmierci do Piekła. „Nie wierzę ani w Boga, ani w Szatana, ani w Mahometa nie wierzę, ani w reinkarnację, w nic, rozumiesz?” – mówi do Szatana.

W swoim najnowszym spektaklu Mateusz Pakuła porusza kwestię obrazy uczuć religijnych i tolerancji wobec wyznawców innych religii i wierzeń niż te dominujące. Podobnie jak w spektaklu „Jak nie zabiłem swojego ojca…” otwarcie krytykuje dogmaty religijne, domagając się świeckiego państwa.

W roli Bobby’ego Hendersona zobaczymy Jana Jurkowskiego, znanego łaźniowej publiczności ze spektakli „Jak nie zabiłem swojego ojca…” oraz „Lem vs. P. K. Dick”. W Szatana wcieli się Szymon Mysłakowski, którego również można zobaczyć w obsadzie „Jak nie zabiłem…”.  

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.
poniedziałek, 2 grudnia 2024
godz. 19:00
wtorek, 3 grudnia 2024
Latający Potwór Spaghetti
„Farsa religijna” napisana i wyreżyserowana przez Mateusza Pakułę, obsypanego w ubiegłym roku nagrodami za spektakl „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję”.

Bohaterem spektaklu jest Bobby Henderson, założyciel Kościoła Latającego Potwora Spaghetti, który za szerzenie swojej wiary trafia po śmierci do Piekła. „Nie wierzę ani w Boga, ani w Szatana, ani w Mahometa nie wierzę, ani w reinkarnację, w nic, rozumiesz?” – mówi do Szatana.

W swoim najnowszym spektaklu Mateusz Pakuła porusza kwestię obrazy uczuć religijnych i tolerancji wobec wyznawców innych religii i wierzeń niż te dominujące. Podobnie jak w spektaklu „Jak nie zabiłem swojego ojca…” otwarcie krytykuje dogmaty religijne, domagając się świeckiego państwa.

W roli Bobby’ego Hendersona zobaczymy Jana Jurkowskiego, znanego łaźniowej publiczności ze spektakli „Jak nie zabiłem swojego ojca…” oraz „Lem vs. P. K. Dick”. W Szatana wcieli się Szymon Mysłakowski, którego również można zobaczyć w obsadzie „Jak nie zabiłem…”.  

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.
wtorek, 3 grudnia 2024
godz. 19:00
niedziela, 15 grudnia 2024
Państwo / Der Staat
To nie będzie nudna rozprawa filozoficzna. To będzie bezkompromisowa dyskusja o sprawach najważniejszych. 

Będziemy dyskutować o sprawiedliwości. Czym jest dzisiaj sprawiedliwość? Czy jest jedna i niezmienna, czy zawiera w sobie pole do interpretacji i manipulacji? Do jej siłowego zawłaszczenia i zdeptania? Kto ma prawo wydawania sądów, co jest sprawiedliwe, a co sprawiedliwe nie jest? I czy ta sprawiedliwość jest dziś nam rzeczywiście tak niezbędna?

Będziemy dyskutować o zrozumieniu. O odnalezieniu się w świecie, w którym to nie prawda jest ważna, ale jej interpretacje. Zresztą co tą prawdą faktycznie jest, a co rozumiemy lub chcemy rozumieć jako prawdę? Naszą prawdę. Gdzie leży prawdziwy świat, a co rozmywa się, reinterpretuje i zniekształca w tłumaczeniu?

Wreszcie o wyzwoleniu. O stanięciu w prawdzie, bez względu na konsekwencje. Lepiej spłonąć niż zblaknąć.

Spektakl grany w języku starogreckim, polskim oraz niemieckim. Widzowie dostaną słuchawki z tłumaczeniem na język polski.

Bilety normalne: 180 zł
Bilety ulgowe: 100 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!
niedziela, 15 grudnia 2024
godz. 16:00
wtorek, 7 stycznia 2025
Latający Potwór Spaghetti
„Farsa religijna” napisana i wyreżyserowana przez Mateusza Pakułę, obsypanego w ubiegłym roku nagrodami za spektakl „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję”.

Bohaterem spektaklu jest Bobby Henderson, założyciel Kościoła Latającego Potwora Spaghetti, który za szerzenie swojej wiary trafia po śmierci do Piekła. „Nie wierzę ani w Boga, ani w Szatana, ani w Mahometa nie wierzę, ani w reinkarnację, w nic, rozumiesz?” – mówi do Szatana.

W swoim najnowszym spektaklu Mateusz Pakuła porusza kwestię obrazy uczuć religijnych i tolerancji wobec wyznawców innych religii i wierzeń niż te dominujące. Podobnie jak w spektaklu „Jak nie zabiłem swojego ojca…” otwarcie krytykuje dogmaty religijne, domagając się świeckiego państwa.

W roli Bobby’ego Hendersona zobaczymy Jana Jurkowskiego, znanego łaźniowej publiczności ze spektakli „Jak nie zabiłem swojego ojca…” oraz „Lem vs. P. K. Dick”. W Szatana wcieli się Szymon Mysłakowski, którego również można zobaczyć w obsadzie „Jak nie zabiłem…”.  

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.
wtorek, 7 stycznia 2025
godz. 19:00
środa, 8 stycznia 2025
Latający Potwór Spaghetti
„Farsa religijna” napisana i wyreżyserowana przez Mateusza Pakułę, obsypanego w ubiegłym roku nagrodami za spektakl „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję”.

Bohaterem spektaklu jest Bobby Henderson, założyciel Kościoła Latającego Potwora Spaghetti, który za szerzenie swojej wiary trafia po śmierci do Piekła. „Nie wierzę ani w Boga, ani w Szatana, ani w Mahometa nie wierzę, ani w reinkarnację, w nic, rozumiesz?” – mówi do Szatana.

W swoim najnowszym spektaklu Mateusz Pakuła porusza kwestię obrazy uczuć religijnych i tolerancji wobec wyznawców innych religii i wierzeń niż te dominujące. Podobnie jak w spektaklu „Jak nie zabiłem swojego ojca…” otwarcie krytykuje dogmaty religijne, domagając się świeckiego państwa.

W roli Bobby’ego Hendersona zobaczymy Jana Jurkowskiego, znanego łaźniowej publiczności ze spektakli „Jak nie zabiłem swojego ojca…” oraz „Lem vs. P. K. Dick”. W Szatana wcieli się Szymon Mysłakowski, którego również można zobaczyć w obsadzie „Jak nie zabiłem…”.  

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.
środa, 8 stycznia 2025
godz. 19:00
piątek, 10 stycznia 2025
Padało

Spektakl mówiący o umiejętności bycia czułym i uczciwym wobec najważniejszego człowieka w naszym życiu – siebie. Jego bohaterkami są dwie kobiety – Liza i Tamta Liza. Młodsza z nich (Tamta Liza) przyjechała do dużego miasta, żeby wymazać z pamięci traumatyczne wspomnienia. Spotkanie starszej Lizy, która jest do niej łudząco podobna, sprawia, że wraca pamięcią do minionych wydarzeń. Tym razem może ich jednak doświadczyć w zupełnie inny, niedostępny dla niej wcześniej sposób…


Spektakl z niezwykłą czułością i delikatnością opowiada o traumie i próbie ponownego zespolenia się ze swoim „zdrowym ja”. Podczas jego realizacji reżyserce i aktorkom towarzyszyła psychoterapeutka specjalizująca się w terapii traumy, która przeprowadziła je bezpiecznie przez kolejne etapy pracy, dając im narzędzia do głębszego zrozumienia i otulenia swoich bohaterek.


Autorem sztuki „Padało” jest urodzony w Dublinie Enda Walsh, jeden z najpopularniejszych i najczęściej nagradzanych współczesnych dramatopisarzy europejskich. Dramat miał swoją prapremierę w budynku starego więzienia w Cork w roku 2017. W rolę Lizy i Tamtej Lizy wcieliły się wówczas siostry Walsh. Widzowie Łaźni Nowej zobaczą na scenie Iwonę Budner, aktorkę Narodowego Starego Teatru i Natalię Krystowską, znaną m.in. widzom Teatru im. Sewruka w Elblągu oraz Teatru Jaracza w Olsztynie. Ich pierwsze spotkanie (poza sceną) do złudzenia przypominało spotkanie Lizy z Tamtą Lizą…


Bilety normalne: 70 zł

Bilety ulgowe: 40 zł


Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!


Dla osób korzystających z audiodeskrypcji oraz ich asystentów dostępna jest osobna pula biletów w cenie biletów ulgowych. W razie potrzeby udzielenia pomocy w zakupie biletów z tej puli prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Widza pod numerem telefonu 504 416 796.

piątek, 10 stycznia 2025
godz. 19:00
sobota, 11 stycznia 2025
Padało

Spektakl mówiący o umiejętności bycia czułym i uczciwym wobec najważniejszego człowieka w naszym życiu – siebie. Jego bohaterkami są dwie kobiety – Liza i Tamta Liza. Młodsza z nich (Tamta Liza) przyjechała do dużego miasta, żeby wymazać z pamięci traumatyczne wspomnienia. Spotkanie starszej Lizy, która jest do niej łudząco podobna, sprawia, że wraca pamięcią do minionych wydarzeń. Tym razem może ich jednak doświadczyć w zupełnie inny, niedostępny dla niej wcześniej sposób…


Spektakl z niezwykłą czułością i delikatnością opowiada o traumie i próbie ponownego zespolenia się ze swoim „zdrowym ja”. Podczas jego realizacji reżyserce i aktorkom towarzyszyła psychoterapeutka specjalizująca się w terapii traumy, która przeprowadziła je bezpiecznie przez kolejne etapy pracy, dając im narzędzia do głębszego zrozumienia i otulenia swoich bohaterek.


Autorem sztuki „Padało” jest urodzony w Dublinie Enda Walsh, jeden z najpopularniejszych i najczęściej nagradzanych współczesnych dramatopisarzy europejskich. Dramat miał swoją prapremierę w budynku starego więzienia w Cork w roku 2017. W rolę Lizy i Tamtej Lizy wcieliły się wówczas siostry Walsh. Widzowie Łaźni Nowej zobaczą na scenie Iwonę Budner, aktorkę Narodowego Starego Teatru i Natalię Krystowską, znaną m.in. widzom Teatru im. Sewruka w Elblągu oraz Teatru Jaracza w Olsztynie. Ich pierwsze spotkanie (poza sceną) do złudzenia przypominało spotkanie Lizy z Tamtą Lizą…


Bilety normalne: 70 zł

Bilety ulgowe: 40 zł


Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!


Dla osób korzystających z audiodeskrypcji oraz ich asystentów dostępna jest osobna pula biletów w cenie biletów ulgowych. W razie potrzeby udzielenia pomocy w zakupie biletów z tej puli prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Widza pod numerem telefonu 504 416 796.

sobota, 11 stycznia 2025
godz. 19:00
niedziela, 12 stycznia 2025
Nurt

Opowieść o pierwszym nowohuckim teatrze – Nurt, założonym w 1952 roku przez Jana Kurczaba, felietonistę, literata i inżyniera chemika, związanego ze środowiskiem Teatru Rapsodycznego w Krakowie.


Większość aktorów Nurtu stanowili robotnicy budujący Nową Hutę, którzy własnymi rękami zbudowali również teatralny barak. Spektakl stawia pytania o sens tworzenia sztuki i rolę, jaką w życiu społecznym odgrywa teatr i jego twórcy. To również opowieść o człowieku dotkniętym wojenną traumą, który miał odwagę przeciwstawić się władzy i historia starcia z systemem, który sprawił, że Nurt przestał istnieć i na wiele lat został wyparty z nowohuckiej pamięci.


W podwójnej roli – Jana Kurczaba i Białego Kruka – zobaczymy Jerzego Światłonia. W pozostałych rolach: Hannę Bieluszko, Barbarę Jonak, Tomasza Augustynowicza i Dominika Strokę. Podobnie jak w przypadku faktycznego Teatru Nurt obok zawodowych aktorów na scenie pojawią się również amatorzy. Wśród nich m.in. Tomasz Talerzak i Agnieszka Fliśnik, której dziadek budował Nową Hutę. Podczas spektaklu usłyszymy muzykę na żywo w wykonaniu Dominika Strycharskiego. Na scenie pojawi się również Chór Murów, w skład którego wejdą aktorzy-amatorzy.


Bilety normalne: 70 zł
Bilety ulgowe: 40 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!
niedziela, 12 stycznia 2025
godz. 19:00
poniedziałek, 13 stycznia 2025
Nurt

Opowieść o pierwszym nowohuckim teatrze – Nurt, założonym w 1952 roku przez Jana Kurczaba, felietonistę, literata i inżyniera chemika, związanego ze środowiskiem Teatru Rapsodycznego w Krakowie.


Większość aktorów Nurtu stanowili robotnicy budujący Nową Hutę, którzy własnymi rękami zbudowali również teatralny barak. Spektakl stawia pytania o sens tworzenia sztuki i rolę, jaką w życiu społecznym odgrywa teatr i jego twórcy. To również opowieść o człowieku dotkniętym wojenną traumą, który miał odwagę przeciwstawić się władzy i historia starcia z systemem, który sprawił, że Nurt przestał istnieć i na wiele lat został wyparty z nowohuckiej pamięci.


W podwójnej roli – Jana Kurczaba i Białego Kruka – zobaczymy Jerzego Światłonia. W pozostałych rolach: Hannę Bieluszko, Barbarę Jonak, Tomasza Augustynowicza i Dominika Strokę. Podobnie jak w przypadku faktycznego Teatru Nurt obok zawodowych aktorów na scenie pojawią się również amatorzy. Wśród nich m.in. Tomasz Talerzak i Agnieszka Fliśnik, której dziadek budował Nową Hutę. Podczas spektaklu usłyszymy muzykę na żywo w wykonaniu Dominika Strycharskiego. Na scenie pojawi się również Chór Murów, w skład którego wejdą aktorzy-amatorzy.


Bilety normalne: 70 zł
Bilety ulgowe: 40 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!
poniedziałek, 13 stycznia 2025
godz. 11:00
Nurt

Opowieść o pierwszym nowohuckim teatrze – Nurt, założonym w 1952 roku przez Jana Kurczaba, felietonistę, literata i inżyniera chemika, związanego ze środowiskiem Teatru Rapsodycznego w Krakowie.


Większość aktorów Nurtu stanowili robotnicy budujący Nową Hutę, którzy własnymi rękami zbudowali również teatralny barak. Spektakl stawia pytania o sens tworzenia sztuki i rolę, jaką w życiu społecznym odgrywa teatr i jego twórcy. To również opowieść o człowieku dotkniętym wojenną traumą, który miał odwagę przeciwstawić się władzy i historia starcia z systemem, który sprawił, że Nurt przestał istnieć i na wiele lat został wyparty z nowohuckiej pamięci.


W podwójnej roli – Jana Kurczaba i Białego Kruka – zobaczymy Jerzego Światłonia. W pozostałych rolach: Hannę Bieluszko, Barbarę Jonak, Tomasza Augustynowicza i Dominika Strokę. Podobnie jak w przypadku faktycznego Teatru Nurt obok zawodowych aktorów na scenie pojawią się również amatorzy. Wśród nich m.in. Tomasz Talerzak i Agnieszka Fliśnik, której dziadek budował Nową Hutę. Podczas spektaklu usłyszymy muzykę na żywo w wykonaniu Dominika Strycharskiego. Na scenie pojawi się również Chór Murów, w skład którego wejdą aktorzy-amatorzy.


Bilety normalne: 70 zł
Bilety ulgowe: 40 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!
poniedziałek, 13 stycznia 2025
godz. 19:00
piątek, 17 stycznia 2025
Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję
Na początku była książka, w której Mateusz Pakuła zawarł pisaną ex post, ale w formie dziennika, kronikę umierania swego ojca. Rzecz przejmująca szczerością, intymne wyznanie miłości, żalu i wściekłości, że nie można było skrócić cierpień konającego człowieka. Jeden z najciekawszych polskich dramaturgów i najbardziej oryginalnych reżyserów postanowił jednak nie zamykać tej historii i poddał ją próbie sceny. Rozpisał narrację na pięciu fantastycznych aktorów, a ci dali jej nowy, dla wielu nieoczekiwany wymiar. W relację, której autor nie szczędzi nam nawet najbardziej drastycznych szczegółów, wkradł się bowiem podszyty rozpaczą śmiech. Działa jak wentyl bezpieczeństwa, by łatwiej było to teatralne i życiowe doświadczenie wytrzymać. Do granic bezkompromisowy spektakl jest krzykiem o prawo do eutanazji, bluzgiem przeciw zakłamanemu polskiemu społeczeństwu i nie kryjącej się z najlepszym samopoczuciem kościelnej hierarchii. Spektakl brał udział w niemal wszystkich najważniejszych polskich festiwalach teatralnych, gdzie za każdym razem jest odbierany jako coś więcej niż normalne przedstawienie. Stąd niekończące się długo po zakończeniu rozmowy z artystów z widzami, prawdziwe ich spotkanie. Do tego wiele nagród, z Grand Prix zeszłorocznej Boskiej Komedii i Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej oraz nagrodą zespołową dla wszystkich wykonawców na Festiwalu Sztuki Aktorskiej w Kaliszu.

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.

Podczas pokazu spektaklu w niedzielę 19 grudnia będzie możliwość skorzystania z audiodeskrypcji. Osoby chcące skorzystać z tej możliwości oraz osoby asystujące prosimy o zaznaczenie właściwej opcji podczas zakupu biletów online lub o informację pod adresem mailowym bilety@laznianowa.pl lub numerem telefonu 504 416 796.
piątek, 17 stycznia 2025
godz. 19:00
sobota, 18 stycznia 2025
Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję
Na początku była książka, w której Mateusz Pakuła zawarł pisaną ex post, ale w formie dziennika, kronikę umierania swego ojca. Rzecz przejmująca szczerością, intymne wyznanie miłości, żalu i wściekłości, że nie można było skrócić cierpień konającego człowieka. Jeden z najciekawszych polskich dramaturgów i najbardziej oryginalnych reżyserów postanowił jednak nie zamykać tej historii i poddał ją próbie sceny. Rozpisał narrację na pięciu fantastycznych aktorów, a ci dali jej nowy, dla wielu nieoczekiwany wymiar. W relację, której autor nie szczędzi nam nawet najbardziej drastycznych szczegółów, wkradł się bowiem podszyty rozpaczą śmiech. Działa jak wentyl bezpieczeństwa, by łatwiej było to teatralne i życiowe doświadczenie wytrzymać. Do granic bezkompromisowy spektakl jest krzykiem o prawo do eutanazji, bluzgiem przeciw zakłamanemu polskiemu społeczeństwu i nie kryjącej się z najlepszym samopoczuciem kościelnej hierarchii. Spektakl brał udział w niemal wszystkich najważniejszych polskich festiwalach teatralnych, gdzie za każdym razem jest odbierany jako coś więcej niż normalne przedstawienie. Stąd niekończące się długo po zakończeniu rozmowy z artystów z widzami, prawdziwe ich spotkanie. Do tego wiele nagród, z Grand Prix zeszłorocznej Boskiej Komedii i Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej oraz nagrodą zespołową dla wszystkich wykonawców na Festiwalu Sztuki Aktorskiej w Kaliszu.

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.

Podczas pokazu spektaklu w niedzielę 19 grudnia będzie możliwość skorzystania z audiodeskrypcji. Osoby chcące skorzystać z tej możliwości oraz osoby asystujące prosimy o zaznaczenie właściwej opcji podczas zakupu biletów online lub o informację pod adresem mailowym bilety@laznianowa.pl lub numerem telefonu 504 416 796.
sobota, 18 stycznia 2025
godz. 19:00
niedziela, 19 stycznia 2025
Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję
Na początku była książka, w której Mateusz Pakuła zawarł pisaną ex post, ale w formie dziennika, kronikę umierania swego ojca. Rzecz przejmująca szczerością, intymne wyznanie miłości, żalu i wściekłości, że nie można było skrócić cierpień konającego człowieka. Jeden z najciekawszych polskich dramaturgów i najbardziej oryginalnych reżyserów postanowił jednak nie zamykać tej historii i poddał ją próbie sceny. Rozpisał narrację na pięciu fantastycznych aktorów, a ci dali jej nowy, dla wielu nieoczekiwany wymiar. W relację, której autor nie szczędzi nam nawet najbardziej drastycznych szczegółów, wkradł się bowiem podszyty rozpaczą śmiech. Działa jak wentyl bezpieczeństwa, by łatwiej było to teatralne i życiowe doświadczenie wytrzymać. Do granic bezkompromisowy spektakl jest krzykiem o prawo do eutanazji, bluzgiem przeciw zakłamanemu polskiemu społeczeństwu i nie kryjącej się z najlepszym samopoczuciem kościelnej hierarchii. Spektakl brał udział w niemal wszystkich najważniejszych polskich festiwalach teatralnych, gdzie za każdym razem jest odbierany jako coś więcej niż normalne przedstawienie. Stąd niekończące się długo po zakończeniu rozmowy z artystów z widzami, prawdziwe ich spotkanie. Do tego wiele nagród, z Grand Prix zeszłorocznej Boskiej Komedii i Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej oraz nagrodą zespołową dla wszystkich wykonawców na Festiwalu Sztuki Aktorskiej w Kaliszu.

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.

Podczas pokazu spektaklu w niedzielę 19 grudnia będzie możliwość skorzystania z audiodeskrypcji. Osoby chcące skorzystać z tej możliwości oraz osoby asystujące prosimy o zaznaczenie właściwej opcji podczas zakupu biletów online lub o informację pod adresem mailowym bilety@laznianowa.pl lub numerem telefonu 504 416 796.
niedziela, 19 stycznia 2025
godz. 19:00
piątek, 24 stycznia 2025
Tajemniczy ogród

„Tajemniczy ogród” to spektakl, który wyrasta z inspiracji powieścią Frances Hodgson Burnett, a przede wszystkim – z fascynacji tytułowym miejscem. Zapisany w powieści ogród staje się punktem wyjścia do opowieści o osobach, roślinach, zwierzętach i innych, niemających swojej precyzyjnej nazwy zjawiskach (jak ruchy powietrza, zachody słońca, światło i cień) oraz o zachodzących pomiędzy nimi relacjach. To opowieść o tym, jak elementy przyrody i krajobrazu doświadczają się nawzajem i jak człowiek może pełniej i bardziej świadomie wchodzić w relacje z pejzażem i ekosystemem, którego jest częścią. 

Tajemniczy ogród to miejsce przemiany, w którym zmienia się perspektywa, weryfikują się priorytety i punkty odniesienia. To  laboratorium relacji. Miejsce spotkania z innym. Miejsce wymiany, czułości, wychylenia się ku tym, którzy i które są obok. To laboratorium utopii. Model utopii. Miejsce wyobrażania sobie optymalnych rzeczywistości i konstruowania ich. To miejsce medytacji. Przestrzeń służąca do wsłuchiwania się w to, co w sobie i obok siebie. To ekosystem. System organizmów połączonych ze sobą. To szkoła wrażliwości. Miejsce wyostrzania uważności na utopie i perspektywy istniejące w nas i wokół nas.

Bilety normalne: 70 zł
Bilety ulgowe: 40 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!
piątek, 24 stycznia 2025
godz. 19:00
sobota, 25 stycznia 2025
Tajemniczy ogród

„Tajemniczy ogród” to spektakl, który wyrasta z inspiracji powieścią Frances Hodgson Burnett, a przede wszystkim – z fascynacji tytułowym miejscem. Zapisany w powieści ogród staje się punktem wyjścia do opowieści o osobach, roślinach, zwierzętach i innych, niemających swojej precyzyjnej nazwy zjawiskach (jak ruchy powietrza, zachody słońca, światło i cień) oraz o zachodzących pomiędzy nimi relacjach. To opowieść o tym, jak elementy przyrody i krajobrazu doświadczają się nawzajem i jak człowiek może pełniej i bardziej świadomie wchodzić w relacje z pejzażem i ekosystemem, którego jest częścią. 

Tajemniczy ogród to miejsce przemiany, w którym zmienia się perspektywa, weryfikują się priorytety i punkty odniesienia. To  laboratorium relacji. Miejsce spotkania z innym. Miejsce wymiany, czułości, wychylenia się ku tym, którzy i które są obok. To laboratorium utopii. Model utopii. Miejsce wyobrażania sobie optymalnych rzeczywistości i konstruowania ich. To miejsce medytacji. Przestrzeń służąca do wsłuchiwania się w to, co w sobie i obok siebie. To ekosystem. System organizmów połączonych ze sobą. To szkoła wrażliwości. Miejsce wyostrzania uważności na utopie i perspektywy istniejące w nas i wokół nas.

Bilety normalne: 70 zł
Bilety ulgowe: 40 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!
sobota, 25 stycznia 2025
godz. 19:00
niedziela, 26 stycznia 2025
Tajemniczy ogród

„Tajemniczy ogród” to spektakl, który wyrasta z inspiracji powieścią Frances Hodgson Burnett, a przede wszystkim – z fascynacji tytułowym miejscem. Zapisany w powieści ogród staje się punktem wyjścia do opowieści o osobach, roślinach, zwierzętach i innych, niemających swojej precyzyjnej nazwy zjawiskach (jak ruchy powietrza, zachody słońca, światło i cień) oraz o zachodzących pomiędzy nimi relacjach. To opowieść o tym, jak elementy przyrody i krajobrazu doświadczają się nawzajem i jak człowiek może pełniej i bardziej świadomie wchodzić w relacje z pejzażem i ekosystemem, którego jest częścią. 

Tajemniczy ogród to miejsce przemiany, w którym zmienia się perspektywa, weryfikują się priorytety i punkty odniesienia. To  laboratorium relacji. Miejsce spotkania z innym. Miejsce wymiany, czułości, wychylenia się ku tym, którzy i które są obok. To laboratorium utopii. Model utopii. Miejsce wyobrażania sobie optymalnych rzeczywistości i konstruowania ich. To miejsce medytacji. Przestrzeń służąca do wsłuchiwania się w to, co w sobie i obok siebie. To ekosystem. System organizmów połączonych ze sobą. To szkoła wrażliwości. Miejsce wyostrzania uważności na utopie i perspektywy istniejące w nas i wokół nas.

Bilety normalne: 70 zł
Bilety ulgowe: 40 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!
niedziela, 26 stycznia 2025
godz. 19:00