wybierz datę
Styczeń
Śr
01
Cz
02
Pt
03
So
04
Nd
05
Pn
06
Wt
07
Śr
08
Cz
09
Pt
10
So
11
Nd
12
Pn
13
Wt
14
Śr
15
Cz
16
Pt
17
So
18
Nd
19
Pn
20
Wt
21
Śr
22
Cz
23
Pt
24
So
25
Nd
26
Pn
27
Wt
28
Śr
29
Cz
30
Pt
31
zobacz wszystko

Repertuar:

Brak wydarzeń w wybranym dniu
piątek, 24 stycznia 2025
Tajemniczy ogród

„Tajemniczy ogród” to spektakl, który wyrasta z inspiracji powieścią Frances Hodgson Burnett, a przede wszystkim – z fascynacji tytułowym miejscem. Zapisany w powieści ogród staje się punktem wyjścia do opowieści o osobach, roślinach, zwierzętach i innych, niemających swojej precyzyjnej nazwy zjawiskach (jak ruchy powietrza, zachody słońca, światło i cień) oraz o zachodzących pomiędzy nimi relacjach. To opowieść o tym, jak elementy przyrody i krajobrazu doświadczają się nawzajem i jak człowiek może pełniej i bardziej świadomie wchodzić w relacje z pejzażem i ekosystemem, którego jest częścią. 

Tajemniczy ogród to miejsce przemiany, w którym zmienia się perspektywa, weryfikują się priorytety i punkty odniesienia. To  laboratorium relacji. Miejsce spotkania z innym. Miejsce wymiany, czułości, wychylenia się ku tym, którzy i które są obok. To laboratorium utopii. Model utopii. Miejsce wyobrażania sobie optymalnych rzeczywistości i konstruowania ich. To miejsce medytacji. Przestrzeń służąca do wsłuchiwania się w to, co w sobie i obok siebie. To ekosystem. System organizmów połączonych ze sobą. To szkoła wrażliwości. Miejsce wyostrzania uważności na utopie i perspektywy istniejące w nas i wokół nas.

Bilety normalne: 70 zł
Bilety ulgowe: 40 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!
piątek, 24 stycznia 2025
godz. 19:00
sobota, 25 stycznia 2025
Tajemniczy ogród

„Tajemniczy ogród” to spektakl, który wyrasta z inspiracji powieścią Frances Hodgson Burnett, a przede wszystkim – z fascynacji tytułowym miejscem. Zapisany w powieści ogród staje się punktem wyjścia do opowieści o osobach, roślinach, zwierzętach i innych, niemających swojej precyzyjnej nazwy zjawiskach (jak ruchy powietrza, zachody słońca, światło i cień) oraz o zachodzących pomiędzy nimi relacjach. To opowieść o tym, jak elementy przyrody i krajobrazu doświadczają się nawzajem i jak człowiek może pełniej i bardziej świadomie wchodzić w relacje z pejzażem i ekosystemem, którego jest częścią. 

Tajemniczy ogród to miejsce przemiany, w którym zmienia się perspektywa, weryfikują się priorytety i punkty odniesienia. To  laboratorium relacji. Miejsce spotkania z innym. Miejsce wymiany, czułości, wychylenia się ku tym, którzy i które są obok. To laboratorium utopii. Model utopii. Miejsce wyobrażania sobie optymalnych rzeczywistości i konstruowania ich. To miejsce medytacji. Przestrzeń służąca do wsłuchiwania się w to, co w sobie i obok siebie. To ekosystem. System organizmów połączonych ze sobą. To szkoła wrażliwości. Miejsce wyostrzania uważności na utopie i perspektywy istniejące w nas i wokół nas.

Bilety normalne: 70 zł
Bilety ulgowe: 40 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!
sobota, 25 stycznia 2025
godz. 19:00
niedziela, 26 stycznia 2025
Tajemniczy ogród

„Tajemniczy ogród” to spektakl, który wyrasta z inspiracji powieścią Frances Hodgson Burnett, a przede wszystkim – z fascynacji tytułowym miejscem. Zapisany w powieści ogród staje się punktem wyjścia do opowieści o osobach, roślinach, zwierzętach i innych, niemających swojej precyzyjnej nazwy zjawiskach (jak ruchy powietrza, zachody słońca, światło i cień) oraz o zachodzących pomiędzy nimi relacjach. To opowieść o tym, jak elementy przyrody i krajobrazu doświadczają się nawzajem i jak człowiek może pełniej i bardziej świadomie wchodzić w relacje z pejzażem i ekosystemem, którego jest częścią. 

Tajemniczy ogród to miejsce przemiany, w którym zmienia się perspektywa, weryfikują się priorytety i punkty odniesienia. To  laboratorium relacji. Miejsce spotkania z innym. Miejsce wymiany, czułości, wychylenia się ku tym, którzy i które są obok. To laboratorium utopii. Model utopii. Miejsce wyobrażania sobie optymalnych rzeczywistości i konstruowania ich. To miejsce medytacji. Przestrzeń służąca do wsłuchiwania się w to, co w sobie i obok siebie. To ekosystem. System organizmów połączonych ze sobą. To szkoła wrażliwości. Miejsce wyostrzania uważności na utopie i perspektywy istniejące w nas i wokół nas.

Bilety normalne: 70 zł
Bilety ulgowe: 40 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!
niedziela, 26 stycznia 2025
godz. 19:00
czwartek, 30 stycznia 2025
Akademia Filmu Polskiego Łukasza Maciejewskiego: Grzyby

Starsza kobieta zbierając grzyby w lesie napotyka dwójkę młodych ludzi, przebranych w szlacheckie stroje. Nagłe spotkanie wywołuje konsternację po obu stronach.


Młodzi twierdzą, że się zgubili, ale są przy tym dziwnie tajemniczy.

 Z jednej strony cieszą się, że odnaleźli kogoś, kto będzie mógł wskazać im drogę i pokierować przez nieznane im rejony, są przy tym jednak wyjątkowo nieufni. Ona sama również ma bardzo mieszane odczucia w związku ze zmianą swoich planów. Chce pomóc młodym, szczególnie, że dziewczyna skręciła nogę, ale wątpi w ich opowieści i intencje. Ich oszczędne wyjaśnienia i zdawkowe odpowiedzi budzą coraz większe podejrzenia starszej kobiety.


Desperacja i nerwowość młodych wobec kobiety tworzą atmosferę niepewności. Staruszka czuje się zagrożona, a gdy próbuje zaprowadzić parę do wsi, zostaje zaatakowana. Nie jest jednak tak bezbronna jak wydaje się na początku. Finał opowieści nikogo nie pozostawi obojętnym.


Przed seansem odbędzie się spotkanie z aktorami Marią Maj i Jędrzejem Bigosińskim oraz reżyserem Pawłem Borowskim. Rozmowę poprowadzi gospodarz cyklu, Łukasz Maciejewski.


Wejściówka: 15 zł

czwartek, 30 stycznia 2025
godz. 19:00
piątek, 7 lutego 2025
Faustyna. Falsyfikat

Tę historię w Polsce zna prawie każdy: Faustyna Kowalska to biedna dziewczyna ze wsi pod Łodzią, której objawił się Jezus i polecił wstąpić do klasztoru. A potem objawiał się jeszcze wiele razy, przekazując jej wiele życiowych rad i wskazówek, jak namalować jego wizerunek. Jej życie odbywało się pod znamiennym hasłem „Jezu, ufam tobie”, które na dobre weszło do języka polskiego katolicyzmu i zyskało tam pozycję niemal równą dekalogowi. A ona sama została świętą.


To właśnie od tej historii początek bierze ten spektakl. Ale to nie jest przedstawienie o życiu, pasji i wierze św. Faustyny. Mariusz Gołosz, jeden z najbardziej cenionych polskich dramatopisarzy młodego pokolenia, którego spektakle są wystawiane coraz częściej na scenach w różnych miastach Polski i nagradzane na wielu konkursach, napisał tekst o innej Faustynie.  To współczesna bohaterka, studentka ASP, która próbuje namalować perfekcyjny obraz. Ze słynną świętą łączy ją jednak niepokojące, tajemnicze powinowactwo. Na swej drodze spotyka dwie ważne osoby: kuratorkę, która staje się jej mentorką i przewodniczką po świecie sztuki, ale i duchowości oraz Arka, incela, który marzy o tym, żeby poznać dziewczynę.


Tekst Gołosza wystawia Ewa Galica, utalentowana reżyserka młodego pokolenia, która pracę artystyczną łączy z działaniami społecznymi, między innymi prowadząc warsztaty teatralne w ramach projektu Lanterna Futuri dla młodzieży z Czech, Niemiec i Polski. Dwukrotnie otrzymała Nagrodę Verba podczas Forum Młodej Reżyserii: za spektakle „A ja żyję bardzo” oraz „Minuta w ciemności”. Jej prace pokazywane były na festiwalach takich jak Kontrapunkt w Szczecinie, Open The Door w Katowicach, FIST w Belgradzie, Warszawskie Spotkania Teatralne, Kommen und Gehen w Görlitz, Die-Wo-Spielen w Stuttgarcie czy Festiwal Szekspirowski w Gdańsku.


We współpracy z choreografem Andrzejem Michalskim tworzą opowieść rozpiętą między duchowością a cielesnością, w której dwie osoby tłumiące swoją fizyczną ekspresję dostają wreszcie możliwość przekonania się, czym są namiętność i żarliwość, a hasło „ufam tobie” nabiera w ich relacji całkiem praktycznego wymiaru.


Czym jest namiętność życia? Czy możliwe jest zatracenie się z całych sił w tym boskim momencie, tunelu bezpowrotnej teraźniejszości, aby w końcu znaleźć się w samym sercu wieczności? A może wystarczy, że ktoś cię po prostu zauważy? – pytają twórcy.


Na scenie zobaczymy dwójkę młodych aktorów: Agnieszkę Sawicką oraz Mateusza Flisa, a także znakomitą aktorkę Narodowego Starego Teatru – Katarzynę Krzanowską.


Bilety normalne: 70 zł

Bilety ulgowe: 40 zł


Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!


Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca w miarę ich dostępności.

piątek, 7 lutego 2025
godz. 19:00
sobota, 8 lutego 2025
Faustyna. Falsyfikat

Tę historię w Polsce zna prawie każdy: Faustyna Kowalska to biedna dziewczyna ze wsi pod Łodzią, której objawił się Jezus i polecił wstąpić do klasztoru. A potem objawiał się jeszcze wiele razy, przekazując jej wiele życiowych rad i wskazówek, jak namalować jego wizerunek. Jej życie odbywało się pod znamiennym hasłem „Jezu, ufam tobie”, które na dobre weszło do języka polskiego katolicyzmu i zyskało tam pozycję niemal równą dekalogowi. A ona sama została świętą.


To właśnie od tej historii początek bierze ten spektakl. Ale to nie jest przedstawienie o życiu, pasji i wierze św. Faustyny. Mariusz Gołosz, jeden z najbardziej cenionych polskich dramatopisarzy młodego pokolenia, którego spektakle są wystawiane coraz częściej na scenach w różnych miastach Polski i nagradzane na wielu konkursach, napisał tekst o innej Faustynie.  To współczesna bohaterka, studentka ASP, która próbuje namalować perfekcyjny obraz. Ze słynną świętą łączy ją jednak niepokojące, tajemnicze powinowactwo. Na swej drodze spotyka dwie ważne osoby: kuratorkę, która staje się jej mentorką i przewodniczką po świecie sztuki, ale i duchowości oraz Arka, incela, który marzy o tym, żeby poznać dziewczynę.


Tekst Gołosza wystawia Ewa Galica, utalentowana reżyserka młodego pokolenia, która pracę artystyczną łączy z działaniami społecznymi, między innymi prowadząc warsztaty teatralne w ramach projektu Lanterna Futuri dla młodzieży z Czech, Niemiec i Polski. Dwukrotnie otrzymała Nagrodę Verba podczas Forum Młodej Reżyserii: za spektakle „A ja żyję bardzo” oraz „Minuta w ciemności”. Jej prace pokazywane były na festiwalach takich jak Kontrapunkt w Szczecinie, Open The Door w Katowicach, FIST w Belgradzie, Warszawskie Spotkania Teatralne, Kommen und Gehen w Görlitz, Die-Wo-Spielen w Stuttgarcie czy Festiwal Szekspirowski w Gdańsku.


We współpracy z choreografem Andrzejem Michalskim tworzą opowieść rozpiętą między duchowością a cielesnością, w której dwie osoby tłumiące swoją fizyczną ekspresję dostają wreszcie możliwość przekonania się, czym są namiętność i żarliwość, a hasło „ufam tobie” nabiera w ich relacji całkiem praktycznego wymiaru.


Czym jest namiętność życia? Czy możliwe jest zatracenie się z całych sił w tym boskim momencie, tunelu bezpowrotnej teraźniejszości, aby w końcu znaleźć się w samym sercu wieczności? A może wystarczy, że ktoś cię po prostu zauważy? – pytają twórcy.


Na scenie zobaczymy dwójkę młodych aktorów: Agnieszkę Sawicką oraz Mateusza Flisa, a także znakomitą aktorkę Narodowego Starego Teatru – Katarzynę Krzanowską.


Bilety normalne: 70 zł

Bilety ulgowe: 40 zł


Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!


Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca w miarę ich dostępności.

sobota, 8 lutego 2025
godz. 19:00
niedziela, 9 lutego 2025
Faustyna. Falsyfikat

Tę historię w Polsce zna prawie każdy: Faustyna Kowalska to biedna dziewczyna ze wsi pod Łodzią, której objawił się Jezus i polecił wstąpić do klasztoru. A potem objawiał się jeszcze wiele razy, przekazując jej wiele życiowych rad i wskazówek, jak namalować jego wizerunek. Jej życie odbywało się pod znamiennym hasłem „Jezu, ufam tobie”, które na dobre weszło do języka polskiego katolicyzmu i zyskało tam pozycję niemal równą dekalogowi. A ona sama została świętą.


To właśnie od tej historii początek bierze ten spektakl. Ale to nie jest przedstawienie o życiu, pasji i wierze św. Faustyny. Mariusz Gołosz, jeden z najbardziej cenionych polskich dramatopisarzy młodego pokolenia, którego spektakle są wystawiane coraz częściej na scenach w różnych miastach Polski i nagradzane na wielu konkursach, napisał tekst o innej Faustynie.  To współczesna bohaterka, studentka ASP, która próbuje namalować perfekcyjny obraz. Ze słynną świętą łączy ją jednak niepokojące, tajemnicze powinowactwo. Na swej drodze spotyka dwie ważne osoby: kuratorkę, która staje się jej mentorką i przewodniczką po świecie sztuki, ale i duchowości oraz Arka, incela, który marzy o tym, żeby poznać dziewczynę.


Tekst Gołosza wystawia Ewa Galica, utalentowana reżyserka młodego pokolenia, która pracę artystyczną łączy z działaniami społecznymi, między innymi prowadząc warsztaty teatralne w ramach projektu Lanterna Futuri dla młodzieży z Czech, Niemiec i Polski. Dwukrotnie otrzymała Nagrodę Verba podczas Forum Młodej Reżyserii: za spektakle „A ja żyję bardzo” oraz „Minuta w ciemności”. Jej prace pokazywane były na festiwalach takich jak Kontrapunkt w Szczecinie, Open The Door w Katowicach, FIST w Belgradzie, Warszawskie Spotkania Teatralne, Kommen und Gehen w Görlitz, Die-Wo-Spielen w Stuttgarcie czy Festiwal Szekspirowski w Gdańsku.


We współpracy z choreografem Andrzejem Michalskim tworzą opowieść rozpiętą między duchowością a cielesnością, w której dwie osoby tłumiące swoją fizyczną ekspresję dostają wreszcie możliwość przekonania się, czym są namiętność i żarliwość, a hasło „ufam tobie” nabiera w ich relacji całkiem praktycznego wymiaru.


Czym jest namiętność życia? Czy możliwe jest zatracenie się z całych sił w tym boskim momencie, tunelu bezpowrotnej teraźniejszości, aby w końcu znaleźć się w samym sercu wieczności? A może wystarczy, że ktoś cię po prostu zauważy? – pytają twórcy.


Na scenie zobaczymy dwójkę młodych aktorów: Agnieszkę Sawicką oraz Mateusza Flisa, a także znakomitą aktorkę Narodowego Starego Teatru – Katarzynę Krzanowską.


Bilety normalne: 70 zł

Bilety ulgowe: 40 zł


Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!


Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca w miarę ich dostępności.

niedziela, 9 lutego 2025
godz. 19:00
czwartek, 13 lutego 2025
Akademia Filmu Polskiego Łukasza Maciejewskiego: Imago

Koniec lat 80tych, Wybrzeże. Ela, najmłodsza z dziewięciorga rodzeństwa, dopiero wchodzi w dorosłość, ale już wie, że nie pasuje ani do sztywnych zasad starego ładu, ani do rodzącego się nowego świata. Azyl znajduje w trójmiejskiej alternatywie - dopóki rzeczywistość się o nią nie upomni.


Wielowymiarowa, postpunkowa opowieść w reżyserii Olgi Chajdas o młodej kobiecie łaknącej życia pośród szarości PRL-u, o pragnieniu wolności, seksie, sile młodości i najtrudniejszej z więzi – tej z matką. A w tle buntownicza trójmiejska scena muzyczna, fenomen lat 80'tych i zapowiedź rewolucyjnych zmian w Polsce.


Wielokrotnie nagradzane, mocne, transowe i głośne kino o różnych odcieniach transformacji oraz portret kobiety, jakiego w polskim kinie jeszcze nie było, z brawurową rolą Leny Góry, hipnotyzującą muzyką Andrzeja Smolika i nieokiełznanymi zdjęciami Tomasza Naumiuka.


Przed seansem odbędzie się spotkanie z reżyserką Olgą Chajdas oraz aktorką Bogusławą Schubert. Rozmowę poprowadzi gospodarz cyklu, Łukasz Maciejewski.


Wejściówka: 15 zł

czwartek, 13 lutego 2025
godz. 19:00
środa, 26 lutego 2025
Latający Potwór Spaghetti
„Farsa religijna” napisana i wyreżyserowana przez Mateusza Pakułę, obsypanego w ubiegłym roku nagrodami za spektakl „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję”.

Bohaterem spektaklu jest Bobby Henderson, założyciel Kościoła Latającego Potwora Spaghetti, który za szerzenie swojej wiary trafia po śmierci do Piekła. „Nie wierzę ani w Boga, ani w Szatana, ani w Mahometa nie wierzę, ani w reinkarnację, w nic, rozumiesz?” – mówi do Szatana.

W swoim najnowszym spektaklu Mateusz Pakuła porusza kwestię obrazy uczuć religijnych i tolerancji wobec wyznawców innych religii i wierzeń niż te dominujące.

W roli Bobby’ego Hendersona zobaczymy Jana Jurkowskiego, znanego łaźniowej publiczności ze spektakli „Jak nie zabiłem swojego ojca…” oraz „Lem vs. P. K. Dick”. W Szatana wcieli się Szymon Mysłakowski, którego również można zobaczyć w obsadzie „Jak nie zabiłem…”.  

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.
środa, 26 lutego 2025
godz. 19:00
czwartek, 27 lutego 2025
Latający Potwór Spaghetti
„Farsa religijna” napisana i wyreżyserowana przez Mateusza Pakułę, obsypanego w ubiegłym roku nagrodami za spektakl „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję”.

Bohaterem spektaklu jest Bobby Henderson, założyciel Kościoła Latającego Potwora Spaghetti, który za szerzenie swojej wiary trafia po śmierci do Piekła. „Nie wierzę ani w Boga, ani w Szatana, ani w Mahometa nie wierzę, ani w reinkarnację, w nic, rozumiesz?” – mówi do Szatana.

W swoim najnowszym spektaklu Mateusz Pakuła porusza kwestię obrazy uczuć religijnych i tolerancji wobec wyznawców innych religii i wierzeń niż te dominujące.

W roli Bobby’ego Hendersona zobaczymy Jana Jurkowskiego, znanego łaźniowej publiczności ze spektakli „Jak nie zabiłem swojego ojca…” oraz „Lem vs. P. K. Dick”. W Szatana wcieli się Szymon Mysłakowski, którego również można zobaczyć w obsadzie „Jak nie zabiłem…”.  

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.
czwartek, 27 lutego 2025
godz. 19:00
piątek, 28 lutego 2025
Latający Potwór Spaghetti
„Farsa religijna” napisana i wyreżyserowana przez Mateusza Pakułę, obsypanego w ubiegłym roku nagrodami za spektakl „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję”.

Bohaterem spektaklu jest Bobby Henderson, założyciel Kościoła Latającego Potwora Spaghetti, który za szerzenie swojej wiary trafia po śmierci do Piekła. „Nie wierzę ani w Boga, ani w Szatana, ani w Mahometa nie wierzę, ani w reinkarnację, w nic, rozumiesz?” – mówi do Szatana.

W swoim najnowszym spektaklu Mateusz Pakuła porusza kwestię obrazy uczuć religijnych i tolerancji wobec wyznawców innych religii i wierzeń niż te dominujące.

W roli Bobby’ego Hendersona zobaczymy Jana Jurkowskiego, znanego łaźniowej publiczności ze spektakli „Jak nie zabiłem swojego ojca…” oraz „Lem vs. P. K. Dick”. W Szatana wcieli się Szymon Mysłakowski, którego również można zobaczyć w obsadzie „Jak nie zabiłem…”.  

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.
piątek, 28 lutego 2025
godz. 19:00
sobota, 1 marca 2025
Latający Potwór Spaghetti
„Farsa religijna” napisana i wyreżyserowana przez Mateusza Pakułę, obsypanego w ubiegłym roku nagrodami za spektakl „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję”.

Bohaterem spektaklu jest Bobby Henderson, założyciel Kościoła Latającego Potwora Spaghetti, który za szerzenie swojej wiary trafia po śmierci do Piekła. „Nie wierzę ani w Boga, ani w Szatana, ani w Mahometa nie wierzę, ani w reinkarnację, w nic, rozumiesz?” – mówi do Szatana.

W swoim najnowszym spektaklu Mateusz Pakuła porusza kwestię obrazy uczuć religijnych i tolerancji wobec wyznawców innych religii i wierzeń niż te dominujące.

W roli Bobby’ego Hendersona zobaczymy Jana Jurkowskiego, znanego łaźniowej publiczności ze spektakli „Jak nie zabiłem swojego ojca…” oraz „Lem vs. P. K. Dick”. W Szatana wcieli się Szymon Mysłakowski, którego również można zobaczyć w obsadzie „Jak nie zabiłem…”.  

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.
sobota, 1 marca 2025
godz. 19:00
niedziela, 2 marca 2025
Latający Potwór Spaghetti
„Farsa religijna” napisana i wyreżyserowana przez Mateusza Pakułę, obsypanego w ubiegłym roku nagrodami za spektakl „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję”.

Bohaterem spektaklu jest Bobby Henderson, założyciel Kościoła Latającego Potwora Spaghetti, który za szerzenie swojej wiary trafia po śmierci do Piekła. „Nie wierzę ani w Boga, ani w Szatana, ani w Mahometa nie wierzę, ani w reinkarnację, w nic, rozumiesz?” – mówi do Szatana.

W swoim najnowszym spektaklu Mateusz Pakuła porusza kwestię obrazy uczuć religijnych i tolerancji wobec wyznawców innych religii i wierzeń niż te dominujące.

W roli Bobby’ego Hendersona zobaczymy Jana Jurkowskiego, znanego łaźniowej publiczności ze spektakli „Jak nie zabiłem swojego ojca…” oraz „Lem vs. P. K. Dick”. W Szatana wcieli się Szymon Mysłakowski, którego również można zobaczyć w obsadzie „Jak nie zabiłem…”.  

Bilety normalne: 90 zł
Bilety ulgowe: 60 zł

Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!

Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.
niedziela, 2 marca 2025
godz. 19:00
piątek, 28 marca 2025
URBAN. Idę po was...

To opowieść o Jerzym Urbanie, dziennikarzu, publicyście i satyryku, który był jedną z najbardziej znienawidzonych postaci czasu PRL. Jako rzecznik rządu, w latach 1981-1989 manipulował faktami na temat śmierci księdza Jerzego Popiełuszki i Grzegorza Przemyka, szczuł na ludzi Solidarności i Kościół, kpił z prezydenta USA i Jana Pawła II. Mówiono o nim „naczelny propagandysta PRL, Goebbels stanu wojennego, morderca, czerwona kanalia”, ale też „mistrz ciętej riposty, ikona i dżentelmen”. Dla współczesnych młodych śmieszny dziadek z internetu, który miał do siebie ogromny dystans. Dla starszych cyniczna kanalia, której życzyli rychłej śmierci. 


– Czy interesuje nas to, jaki Urban był naprawdę? Czy postawienie sobie takiego pytania jest w ogóle sensowne w świecie, w którym każdy ma swoje własne prawdy? – pyta Bartosz Szydłowski, dodając, że spektakl „Urban. Idę po was…” jest przede wszystkim opowieścią o uzależnieniu od autokreacji. Dlaczego fake newsy i postprawda są dla nas tak atrakcyjne, że stają się wręcz konieczne? Jak to się dzieje, że miejsce Urbana próbują zająć „urbaniszcza”? Kim w ogóle są tacy ludzie?


W tytułowej roli wystąpi Adam Ferency. Na scenie zobaczymy również Barbarę Jonak i Pawła Smagałę. Spektakl reżyseruje Bartosz Szydłowski. Autorem tekstu, który powstał na podstawie książki Doroty Karaś i Marka Sterlingowa „Urban. Biografia” jest Piotr Rowicki.


Bilety normalne: 90 zł

Bilety ulgowe: 60 zł


Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!


Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.

piątek, 28 marca 2025
godz. 19:00
sobota, 29 marca 2025
URBAN. Idę po was...

To opowieść o Jerzym Urbanie, dziennikarzu, publicyście i satyryku, który był jedną z najbardziej znienawidzonych postaci czasu PRL. Jako rzecznik rządu, w latach 1981-1989 manipulował faktami na temat śmierci księdza Jerzego Popiełuszki i Grzegorza Przemyka, szczuł na ludzi Solidarności i Kościół, kpił z prezydenta USA i Jana Pawła II. Mówiono o nim „naczelny propagandysta PRL, Goebbels stanu wojennego, morderca, czerwona kanalia”, ale też „mistrz ciętej riposty, ikona i dżentelmen”. Dla współczesnych młodych śmieszny dziadek z internetu, który miał do siebie ogromny dystans. Dla starszych cyniczna kanalia, której życzyli rychłej śmierci. 


– Czy interesuje nas to, jaki Urban był naprawdę? Czy postawienie sobie takiego pytania jest w ogóle sensowne w świecie, w którym każdy ma swoje własne prawdy? – pyta Bartosz Szydłowski, dodając, że spektakl „Urban. Idę po was…” jest przede wszystkim opowieścią o uzależnieniu od autokreacji. Dlaczego fake newsy i postprawda są dla nas tak atrakcyjne, że stają się wręcz konieczne? Jak to się dzieje, że miejsce Urbana próbują zająć „urbaniszcza”? Kim w ogóle są tacy ludzie?


W tytułowej roli wystąpi Adam Ferency. Na scenie zobaczymy również Barbarę Jonak i Pawła Smagałę. Spektakl reżyseruje Bartosz Szydłowski. Autorem tekstu, który powstał na podstawie książki Doroty Karaś i Marka Sterlingowa „Urban. Biografia” jest Piotr Rowicki.


Bilety normalne: 90 zł

Bilety ulgowe: 60 zł


Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!


Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.

sobota, 29 marca 2025
godz. 19:00
niedziela, 30 marca 2025
URBAN. Idę po was...

To opowieść o Jerzym Urbanie, dziennikarzu, publicyście i satyryku, który był jedną z najbardziej znienawidzonych postaci czasu PRL. Jako rzecznik rządu, w latach 1981-1989 manipulował faktami na temat śmierci księdza Jerzego Popiełuszki i Grzegorza Przemyka, szczuł na ludzi Solidarności i Kościół, kpił z prezydenta USA i Jana Pawła II. Mówiono o nim „naczelny propagandysta PRL, Goebbels stanu wojennego, morderca, czerwona kanalia”, ale też „mistrz ciętej riposty, ikona i dżentelmen”. Dla współczesnych młodych śmieszny dziadek z internetu, który miał do siebie ogromny dystans. Dla starszych cyniczna kanalia, której życzyli rychłej śmierci. 


– Czy interesuje nas to, jaki Urban był naprawdę? Czy postawienie sobie takiego pytania jest w ogóle sensowne w świecie, w którym każdy ma swoje własne prawdy? – pyta Bartosz Szydłowski, dodając, że spektakl „Urban. Idę po was…” jest przede wszystkim opowieścią o uzależnieniu od autokreacji. Dlaczego fake newsy i postprawda są dla nas tak atrakcyjne, że stają się wręcz konieczne? Jak to się dzieje, że miejsce Urbana próbują zająć „urbaniszcza”? Kim w ogóle są tacy ludzie?


W tytułowej roli wystąpi Adam Ferency. Na scenie zobaczymy również Barbarę Jonak i Pawła Smagałę. Spektakl reżyseruje Bartosz Szydłowski. Autorem tekstu, który powstał na podstawie książki Doroty Karaś i Marka Sterlingowa „Urban. Biografia” jest Piotr Rowicki.


Bilety normalne: 90 zł

Bilety ulgowe: 60 zł


Zniżkę można wybrać po przejściu do koszyka!


Miejsca 1-4 w rzędzie I są miejscami dostępnymi bez przeszkód architektonicznych i są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku wyczerpania puli, zostanie ona powiększona o kolejne miejsca.

niedziela, 30 marca 2025
godz. 19:00